پروفسور آشتیانی نقل قول روزنامه اجاره‌ای میرحسین موسوی از وی را تکذیب کرد.

به گزارش رجانیوز، پروفسور منوچهر آشتیانی با بیان اینکه خبرنگار این روزنامه با من تماس گرفت و گفت آیا شما بیانیه حمایت جامعه‌شناسان از مهندس موسوی را امضا می‌کنید، که من گفتم این بیانیه را نخوانده‌ام و در حمایت از آقای موسوی هم بیانیه‌ای امضا نمی‌کنم.

وی ادامه داد: به این خبرنگار گفتم از اینکه سکوت جامعه‌شناسان شکسته شد و اظهارنظر کردند خوشوقتم اما بقیه مطالبی که این خبرنگار نوشته تراوشات ذهنی اوست.

روزنامه سرمایه که به ستاد میرحسین موسوی اجاره داده شده و سعید لیلاز مدیریت کامل محتوایی آن را برعهده دارد، امروز به نقل از پروفسور آشتیانی نوشت: «به این ترتیب من به این امضا کنندگان که سکوت صد ساله را شکستند و نسبت به معضلات و مسائل اجتماعی و سیاسی روز، اظهارنظر کردند، دست مریزاد می گویم. اگر این بیانیه به دست من می رسید، من هم امضا می کردم.»

این روزنامه همچنین 14 اردیبهشت نیز یادداشتی به نام بیژن زنگنه وزیر اسبق نفت منتشر کرده بود که وی با ارسال توضیحی به روزنامه نوشت: «آنچه به نام اینجانب در آن روزنامه درج شده است به هیچ وجه نوشته اینجانب نبوده و به همین دلیل نیز نظرات مرا منعکس نمی کند. خبرنگار محترم آن روزنامه که با اینجانب تماس تلفنی گرفته و در این خصوص اطلاعاتی از من خواستند، همین متن را با کمی تغییرات برای من خواندند، چندبار به ایشان تاکید کردم که این مطالب نظرات خود شماست و به هیچ وجه چنین مطالبی را که مخلوطی از مطالب درست و نیز غیردقیق است تحت عنوان نظرات من منعکس نکنید که متاسفانه جای گلایه دارد که به رغم همه تاکیدات اینجانب باز چنین مطالبی غیردقیق به نام اینجانب در آن روزنامه آورده شده است.»

پروفسور آشتياني به زودي نوشته‌اي در اين زمينه و مسئله انتخابات منتشر خواهد کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا